NOVI TEKST: Milostinja umesto javnog interesa

06.7.2015 | 07:52

Iako je proklamovao javni interes kao osnovni cilj, konkurs Ministarstva kulture i informisanja za sufinansiranje medijskih projekata, i ove godine je prevashodno shvaćen kao sredstvo za spasavanje mnogobrojnih medija od finansijske propasti, jedna je o zamerki novinara i medijskih eksperata na rezultate nedavno završenog konkursa.

Novca je ove godine bilo više nego prošle, a povećao se i broj odobrenih projekata. Na konkursu je podeljen 121 milion dinara (oko milion evra) budžetskog novca za sufinansiranje čak 161 projekta. Brojni projekti dobili su tek par stotina hiljada dinara, a bilo je i onih koji su dobili manje od 100 hiljada. Da li se davanjem male pomoći tako velikom broju medija, može ostvariti glavni cilj konkursa – javni interes građana Srbije, ili je taj njihov novac samo „veštačko disanje“ za finansijski iscrpljene medije?

Odgovore na ta i brojna druga otvorena pitanja, BIRN je potražio u razgovoru sa medijskim stručnjacima i kolegama koje su ove godine odlučivale o tome kojim projektima i medijima treba dodeliti novac građana Srbije.

Tekst u celini možete pročitati ovde.

Share Button

Kontaktirajte nas

    Pišite nam ako imate bilo kakvih pitanja u vezi sa ovom informacijom.

    Štiklirajte polje levo od teksta "I'm not a robot."