5 para za medije kampanja

Trajanje:
Septembar 2011 – decembar 2011

Cilj projekta:
Ova kampanja imala je dvostruki cilj: kratkoročno, kampanja je potvrdila i ojačala razumevanje pojma slobodnih i nezavisnih medija među građanima Srbije i organizacija civilnog društva, a dugoročno, težila je da omogući povoljniji društveni ambijent za celokupni razvoj medija.

Mesto održavanja:
Republika Srbija – Novi Sad, Novi Pazar, Niš, Kragujevac, Vranje, Užice

Opis projekta:
U okviru projekta razvijeno je strateško partnerstvo sa medijima, medijskim i organizacijama civilnog društva (OCD) u nekoliko gradova u Srbiji. Aktivisti ovih organizacija podržali su kampanju jačajući komunikaciju između zajednice i lokalnih medija, dok su u medijima objavljivane priče nastale u okviru mreže. Istovremeno, kreirana je FB stranica 5 para za medije za širenje projektne ideje, koja je uspela da na jednom mestu okupi više od 7.500 ljudi.

Projekat je podrazumevao i radionice sa OCD o komuniciranju sa različitim ciljanim javnostima i ulogu medija u ovom poslu. BIRN je najpre sproveo istraživanje o percepciji lokalnih medija, njihovom programu i ulozi u lokalnoj zajednici. Brendirali smo kampanju i proizveli promo-materijal i buklet. Razvili smo komunikacionu strategiju za socijalne mreže, organizovali i sproveli simultane ulične akcije u šest regionalnih centara, koje su bile snimane i emitovane uživo putem video linka.

Publikacije:
(Ili drugi projektni produkti)

Share Button